niedziela, 9 czerwca 2013

Rozdział 1

*Oczami Nicole* 
-Dobierzcie się w trzy osoby do każdego domku! -krzyknęła nasza opiekunka. Wzięłam walizkę do której byłą przyczepiona karteczka z nazwiskiem "Forest" i powędrowałam razem z Julią i Kate do naszego domku. 
Znajdowaliśmy się w jakimś dużym lesie nieopodal Las Vegas. Niedaleko było jeziorko. Nie byliśmy jedyni. Były jeszcze dwie inne szkoły i był bardzo wielki tłum. Długo szukałyśmy domku numer 6, ale gdy już go znalazłyśmy zaczęły się kłótnie o łóżka. Załagodziłyśmy jednak szybko spór i zamierzałyśmy się rozpakować. 
-Posłuchałam ciebie Nicole i wzięłam tą sukienkę. - zaczęła mi przed nosem wymachiwać ciuchem Julia. 
-No o fajnie. - uśmiechnęłam się do niej. -A ja wzięłam swój szkicownik i będę rysować. -sięgnęłam do zamka. -To nie moja walizka! -krzyknęłam na cały głos. 
-Jak to nie? Przecież napisane jest Forest. -powiedziała Kate. 
-Ja nie posiadam aparatu... i to nie moje ciuchy... gdzie mój szkicownik? 
*Oczami Becky* 
-Nasza sesja aktualna? -spytała mnie Rikki w naszym domku. 
-No oczywiście, że tak. Tylko wyjmę aparat z walizki i idziemy. -powiedziałam sięgając do torby. -Gdzie mój aparat?!
-Nie ma go w torbie? -Rikki podeszła do mnie. 
-Nie! Jest tylko jakiś głupi szkicownik i nie moje ciuchy! 
-To idziemy do opiekunki to zgłosić. -powiedziała moja przyjaciółka i pociągnęła w stronę drzwi. Nie lubię lasów, ale mój chłopak powiedział, że to będzie przygoda nie do zapomnienia. Szłyśmy szybko aby mieć później więcej czasu dla siebie. Nagle podszedł do mnie jakiś nieznajomy chłopak. 
-Nicole muszę ci coś ważnego powiedzieć, ale bez twojej koleżanki. -powiedział, a ja stanęłam jak wryta. Powiedział do mnie Nicole, a ja nawet nie znam nikogo o takim imieniu. i coś ważnego miał mi powiedzieć?
-Sorry koleś, ale ja nie Nicole! -popchnęłam go i odeszłam.
 -O co chodziło z tym kolesiem? -spytała mnie Rikki.
-Nie wiem, nie znam gościa. - odpowiedziałam i wpadłam na kogoś. Upadłyśmy oby dwie.
-Uważaj jak chodzisz! -wydarła się na mnie. Spojrzałyśmy na siebie.
***
Pierwszy rozdział napisany przeze mnie czyli Karolinę. Za błędy przepraszam i zapraszam do komentowania rozdziału. xoxo  Karolina/Logusiowa12 & Basia/Becky/Basanti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz